Avatar billede Dan Hansen Juniormester
26. januar 2013 - 14:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer m. rj45 som trådløs?

Jeg har en stor laser printer, som jeg desværre ikke kan have stående sammen sted som min trådløse router.

Jeg har behov for at kunne sætte denne printer i et rum helt for sig selv, men så stadig forbinde til det trådløse netværk, så jeg kan få den installeret på mine computere i huset.

Jeg burde selv kunne svare på spørgsmålet, men er altså helt blank på ideer. Nogen der kan hjælpe med en løsning?

Hilsen Dan
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2013 - 18:06 #2
Ja det burde kunne virke.
Skal printeren stå i samme plan som routeren, så de kører på samme fase, må homeplug løsningen vel være den at foretrække?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
29. januar 2013 - 10:55 #3
Kanon - ja selvfølgelig kunne det være en løsning.
tak for tippet :D

Vil du sadolin ligge et svar?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. februar 2013 - 18:07 #4
Jeg lukker denne igen - går ud fra at ingen Sadolin ikke vil have pointene.
Avatar billede sadolin1978 Novice
12. februar 2013 - 18:27 #5
det er ok, det er ikke altid jeg for melding om kommertar i tråde jeg følger, men jeg håber du bliver tilfreds med løsningen