Avatar billede desist Seniormester
24. januar 2013 - 14:53 Der er 1 løsning

Skærm går ud ved opstart

Hej
Problemet er opstået efter jeg har brugt min skærm til en laptop.
Der sker det, at når jeg starter computeren op virker skærmen som det skal. Med grønt lys i dioden og billede på skærmen. Så lige inden der skal skrives pw, går skærmen i dvalemode (gul diode lyser)og der står ingen signal på skærmen. Det mystiske er, at hvis jeg starter pc´en op i fejlsikret tilstand, virker skærmen fint?
Avatar billede desist Seniormester
24. januar 2013 - 16:41 #1
Prom løst. Gensinstalledere grafikkort