Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2013 - 18:33 Der er 6 kommentarer

Batteri problem

Hey Eksperter!

Nu har jeg snart haft min Sony Ericsson Xperia x10 i omkring 3 år, og batteriet har drillet mig i omkring et år.

Hvis jeg bruger min mobil i 2-5 min, genstarter den stort set hver gang.

Så derfor købte jeg et nyt batteri til mobilen for et par dage siden, fordi jeg troede batteriet var årsagen til at mobilen hele tiden genstartede.

...men det var det så ikke.

Så jeg ville høre om der eventuelt er nogle kloge hoveder, som har et bud på hvad problemet kan være?

Tusind tak på forhånd!

m.v.h.
Avatar billede tintir Nybegynder
19. januar 2013 - 16:16 #1
Hmm. Ved ikke så meget til den mobil, men mon ikke kortet er ramt?
Jeg mener ikke simkort, men det kort en mobil, og computer har, som styrer det hele.
Du kan prøve at kontakte den du har købt den af, og se om det kan hjælpe. Eller du kan kontakte Sony: http://www.sony.dk/section/kontakt
Det nemmeste er nok, at du får en ny.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2013 - 20:48 #2
Ehm, jeg kan vel ikke bare 'få en ny' da garantiperioden for længst er udløbet?

...eller mente du at jeg bare skulle købe en ny? :-)

m.v.h.
Avatar billede tintir Nybegynder
19. januar 2013 - 21:33 #3
Jeg mente at du skulle købe en ny, medmindre du vil bruge mange penge på at få skiftet kortet ud med et nyt, og det vil blive et rod, så det nemmeste er nok at kontakte dem først, hvis de ikke har svar, så køb en ny.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2013 - 21:40 #4
Okay, tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2013 - 20:07 #5
"tintir" smider du lige et svar så jeg kan tildele dig nogle point?
Avatar billede tim jay Juniormester
29. december 2016 - 09:57 #6
Din mobiltelefon batteri er beskadiget, kan det udskiftes. Måske kan du gå til dette websted for at tage et kig!  http://ydtparts.com/product