Avatar billede edw66 Nybegynder
16. januar 2013 - 08:03 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Afspille film fra usb til skærm i bilen

Jeg har erhvervet et par Lumatron DVD T12  skærme til bilen, ungerne er beskæftiget under de lange turer..
Produktet er købt i den tró at jeg kan afspille film fra en usb nøgle, som der er beskrevet i salg annoncen.

Den kan mod tage div. formater, men når jeg smider en film ind på nøgle mp4, så sker da intet. Skal man have en form for afspilnings program på nøgle for at det virker..
Avatar billede imparatortr Nybegynder
16. januar 2013 - 09:32 #1
prøv at konvetere det til en avi fil istedet for mp4
Avatar billede imparatortr Nybegynder
16. januar 2013 - 09:33 #2
eller først og fremmest tjek hvilke filer dvd understøtter.
Avatar billede edw66 Nybegynder
16. januar 2013 - 10:31 #3
I min iver for at få det til at virker, ser jeg nu at skærmen viser : Device not surportet...

Har prøvet med flere f.eks fil formater, som der står den kan tage, men ser så også , trods salg opstilling der viser, "se film fra usb", at ved usb i brugervejledningen står flg.  : ekstern hdd understøttes ikke ????.
Noget vildtledende vil jeg mene...

Jeg har en alm. 8 gb usb nøgle pt.
Avatar billede imparatortr Nybegynder
16. januar 2013 - 10:49 #4
nu ved jeg godt at det ikke har noget med ps3 at gøre men på min ps3 skal den være understøttet fat32. hvis den er ntfs kan den ikke samarbejde. så prøv at formatere din usb nøgle også vælg fat32 hvis den står på ntfs, og hvis den står på fat32 så skift til ntfs. det er en mulighed. hvis ikke du ved hvordan så højre klik på dit usb nøgle også formatere, der vælger du hvilken format det skal være.
Avatar billede edw66 Nybegynder
16. januar 2013 - 10:59 #5
Bingo !! Imparatort .... Fat32 accepteret..
Nu prøver jeg at smide noget film fil værk på, så må det briste eller bære :O)
Avatar billede imparatortr Nybegynder
16. januar 2013 - 11:00 #6
hehe lyder godt. så må vi håbe det funger. held og lykke
Avatar billede edw66 Nybegynder
16. januar 2013 - 11:06 #7
Takker
Avatar billede edw66 Nybegynder
16. januar 2013 - 16:37 #8
Nååååå, ubs nøgle blev accepteret, men den siger "video file not surportet".. Format var Xvid, som den tager iflg. vejledning.. Tror sgu det ligge i " ekstern Hdd understøttes ikke"
men en mappe med billeder kunne man godt få lov at kigge i !!
Har forsøgt med AVI og XVID uden held..
En mappe med VOB filer gik så til gengæld fint nok.
Så kan konvertere div dvd`er og iso filer til de der VOB nogen, og så håber det er det der skal til .. ??
Den forvirrede :O)