Avatar billede Badji Nybegynder
09. januar 2013 - 19:10 Der er 5 kommentarer

Når jeg har mikrofon eller højtallere til går skærmen/computeren i hak.

Hej alle.
Når jeg spiller WoW eks, så når jeg har mikrofon eller højtalere sat i lydstikket, så engang imellem går skærmen (computeren?) i hak. Altså den stopper simpelthen i 2-5 sekunder, også fortsætter den. Og nogle gange går lyden helt væk, fra musik hvis jeg har det kørende i baggrunden, men sjovt nok stopper WoW lyden ikke?( lyden fra spillet) Eller også hvis jeg ser en film, så stopper lyden også lige pludseligt, og det ikke altid den kommer igen..
09. januar 2013 - 20:40 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede Badji Nybegynder
09. januar 2013 - 21:01 #2
Nååår, undskyld! Det er Win7! Ja, her i søndags så om aftenen så skete det bare lige pludselig :s
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 03:23 #3
opdater din ASIO audio drivers.
spillet har muligvis opdateret noget, og skabt et problem.
Avatar billede Badji Nybegynder
11. januar 2013 - 14:36 #4
Vil jeg så lige prøve! Men det jo ikke kun når jeg spiller WoW, det sker også når jeg spiller CSS, eller bare ser en film, eller jeg er på youtube :b
Avatar billede Badji Nybegynder
11. januar 2013 - 14:39 #5
Har du et link til hvor jeg kan download en update? For har prøvet at google det, men ved ikke hvad jeg kan stole på og hvad jeg ikke kan.