Avatar billede jesperhamolsen Nybegynder
06. januar 2013 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Hjælp til excel formler

Hej derude

Jeg mangler lidt hjælp fra en excel haj.

Jeg har lavet et ark til opgørelse af en koncerns sambeskatning og jeg kunne godt tænke mig at arket selv kunne holde styr på anvendelse af gamle underskud i sambeskatningen.

De enkelte selskabers behov for underskudsanvendelse fremgår af H5-H10, det der kan anvendes fremgår af F25-F30. Betingelsen for et selskab kan anvende et andet selskabs underskud er at underskuddet skal være opstået mens det har været i sambeskatningen. Fx. kan kun AI Holding AS og Asiatisk Import AS anvende underskuddet AI Holding og de tre andre selskaber kan kun anvende underskuddet i TK Gadgets ApS.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe og siger på forhånd tak for hjælpen.

Hvis der nogen der kan hjælpe, kan jeg sende arket pr. mail.
Avatar billede jesperhamolsen Nybegynder
06. januar 2013 - 17:34 #1
Jeg fandt alligevel en løsning hvor jeg kunne uploade filen.

Den kan downloades via flg. link: http://www.filedropper.com/workbook1
Avatar billede jesperhamolsen Nybegynder
06. januar 2013 - 18:52 #2
Ingen der kan hjælpe? I må endelig sige til, hvis jeg ikke har forklaret mit spørgsmål ordentligt :)