Avatar billede Jens1979 Nybegynder
04. januar 2013 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win7 Pro Chrasher

Hej derude.

Jeg har netop flyttet min SSD disk fra en maskine over i en nyere maskine, begge med win7 Pro.
Når jeg starter maskinen får jeg muligheden for at starte op i fejlsikret tilstand eller normal (1). Ved fejlsikret tilstand kommer jeg ind på en Win-skærm med overskriften "startup repair", men Win kan ikke reparere maskinen hvorefter den slukker. Jeg har forsøgt at boote både fra Win7 DVD samt "Boot and Nuke" men når jeg booter fra medie så bliver jeg ved med at komme tilbage til (1).
Findes der en mulighed for at nulstille hele maskinen på en eller anden måde?

Hjælp mig!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 00:16 #2
Hej og velkommen til.

At flytte en systemdisk fra en pc med en type hardware til en anden med noget andet hardware, kommer aldrig til at virke optimalt.
I mine øjne er der kun en rigtig mulighed, og det er at starte helt forfra med geninstallering af systemet.
Virker systemet på den gamle computer kan disken måske clones over på ssd drevet.
Men det er sikkert ikke en mulighed når men ser på dit spørgsmål-
Avatar billede Jens1979 Nybegynder
21. januar 2013 - 09:26 #3
Der var intet der virkede så jeg gik ud og købte en ny ssd disk og fik svinet op og køre den den istedet.
Ellers tak for jeres forslag.
Avatar billede Jens1979 Nybegynder
21. januar 2013 - 09:34 #4
Hvordan lukker jeg lige denne tråd og hvordan fungere det med pointgivning?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2013 - 12:25 #5
Du har lige lukket den selv ved at lægge svar og acceptere svaret.
Hvis du vil give point til en hjælper skal du bede denne om at lægge svar du kan acceptere, hvis vedkommende har skrevet i kommentar.
Svar er til løsninger og pointgivning (som der står i boksen nedenunder her).
Tråden her er lukket nu.