Avatar billede Benji85 Nybegynder
02. januar 2013 - 22:52 Der er 1 kommentar

Virker støjreductionen i mine nye beats studio?

Hey,
jeg har lige for lidt siden modtaget mine nye beats studio, med posten fra komplett.dk. Jeg undrer mig over om mine beats' "noisecancelling" virker. Når jeg tænder høretelefonerne(også mens de er tændt), så opstår en svag støj. Men når jeg så starter noget musik, så er det svært at høre støjen, og man skal virkelig hører efter og have skruet meget ned.

Men jeg har researchet lidt på youtube, og der får jeg forklaret, at når man tænder "noise cancelling" og ikke spilles lyde, så kan man hører en lille ændring i frekvensen i lyde (ændring i lyden) udefra (folk der snakker, fjernsyn etc). Det kan jeg ikke. Jeg har prøvet at sidde lige ved siden af min lillebror, som ser fjernsyn, og har gentagende gange prøvet at slukke og tænde, men jeg kan ikke hører noget forskel i lyden, hverken fra min lillebror eller fjernsynet, når jeg tænder eller slukker for headsetet.

Jeg har prøvet begge ledninger som jeg har fået med. De er begge to jackstik, hvori forskellen består af, at den ene ledning har en mikrofon tilkoblet samt pause/play knap.

Link til købs-side: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=755565

Jeg håber, jeg har beskrevet min problemstilling klart for jer.
Jeg håber, at i vil og kan hjælpe mig til et svar, er det normalt for et beats studio headsæt? er det defekt, og skal jeg evt. returnere det?

På forhånd tak,
MVH Benjamin Parbst
Avatar billede Benji85 Nybegynder
05. januar 2013 - 01:18 #1
de er også begyndt at skrætte svagt i den venstre ørebøf, når de er tændt uden musik nu.