Avatar billede Clikker Nybegynder
31. december 2012 - 14:53 Der er 2 kommentarer

Endnu et HDMI problem andre muligheder?

Hej Folkens

Jeg har fået tilsluttet 2 computer skærme til min pc og det køre bare derudaf.
Jeg vil så også gerne have tilsluttet min tv skærm til computeren, så jeg kan se film osv. via af et HDMI kabel.
MEN mit tv reagere ikke på det.

HDMI kablet er tilsluttet fra computer skærmen til tvet og har prøvet tidligere fra computeren selv men intet sker.

Jeg prøvede også noget andet, at tage et VGA kable fra skærm til tvet + et lydkable fra skærm til tvet, men der sker heller intet, udover noget støj fra computerskærmen.

Jeg bruger windows 7

mit grafik kort:
Primært kort
Grafikkortproducent    Powered by ATI
Grafik-chipsæt    ATI Radeon HD 5570
ID for enhed    68D9
Sælger    1002

ID for delsystem    E142
Sælger-ID, delsystem    174B

Grafikbusegenskaber    PCI Express 2.0
Maksimal busindstilling    PCI Express 2.0 x16

BIOS-version    012.017.000.004
BIOS-artikelnummer    113-AC37200-100-PC
BIOS-dato    2010/01/08

Hukommelsesstørrelse    3839 MB
Hukommelsestype    HyperMemory

Central clockfrekv. i MHz    650 MHz
Hukommelsens clockfrekv. i MHz    800 MHz

Jeg har forsøgt med [Windows] + p, men den reagere kun på mine 2 computer skærme (giver også god mening)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. december 2012 - 16:11 #1
jf http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-5000/hd-5570/Pages/hd-5570-overview.aspx#5

To enable more than two displays, additional panels with native DisplayPort™ connectors, and/or DisplayPort™ compliant active adapters to convert your monitor's native input to your cards DisplayPort™ or Mini-DisplayPort™ connector(s), are required.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2013 - 04:41 #2
prøv at disconnecte din skærm #2, så der kun er pc og tv.
og gå til 1024x768 som alle tv burde ku vise, og se om der kommer noget frem.