Avatar billede Alios44 Praktikant
30. december 2012 - 13:48 Der er 4 kommentarer

Hukommelseskort ca. 2GB, men stadigvæk kun plads til et par apps?

Hej med jer alle

Der er et ret irriterende problem med min mobil-telefon. Grunden er således; Jeg har lige fået et GB kort, og jeg havde håbet på at jeg kunne downloade masser af ting osv. Men problemet er bare, at jeg har kun plads til 3-4 apps. Når jeg prøver at downloade 'whatsapp' (det er en app), så står der 'der er ikke ledig plads'

Og det forstår jeg slet ikke. I min lagerplads står der, at jeg har 1,4 GB tilbage, men i en sektion, der hedder 'internt' så har jeg ca. 17 MB.

Jeg håber at nogen har svaret på mit spørgsmål.

Mvh
Avatar billede thov Forsker
30. december 2012 - 14:32 #1
Apps lægges i det interne lager, som yderligere fyldes op af 'efterladenskaber' (cache).
Hent app'en "app 2 SD" og flyt - om muligt - apps fra det interne lager til SD kortet.
Udover det, kan app 2 SD også rydde cachen.
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. december 2012 - 16:17 #2
Du kan hente en app der hedder
APP 2 SD
Den er lavet af Sam Lu (Så er du sikker, på den er OK!)

Den kan flytte Apps fra mobil hukommelsen til SD-kortet
Den fortæller hvilke der kan flyttes, og hvad der kan blive påvirket hvis Appen flyttes (ikke noget der skader mibilen)
Det er en god og sikker App.
Avatar billede thov Forsker
30. december 2012 - 17:49 #3
#2
Velkommen i klubben af 'app 2 sd' tilhængere. LOL
Avatar billede jensenjs Juniormester
30. december 2012 - 18:31 #4
#3
Absolut den bedste App til opgaven