Avatar billede hkprofil Forsker
30. december 2012 - 08:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programkompatilitetsassistent

Hver gang jeg åbner min PC, kommer flg. advarsel:
Der kræves en digitallt signeret driver til Windows.
Driver: ukendt program
Tjeneste: SWDUMon
Udgiver: ukendt
Placering: C:\windows\system\SWEDUMon.sys

Jeg har Windows 7 og bruger både IE8 og Crome.
Er der nogen der forstår beskeden? og hvad skal jeg mon gøre? Det seneste program jeg har hentet er Itunes!

mvh
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2012 - 09:17 #1
Har du også SlimDrivers installeret, og sat til at køre ved opstart af pc?
søgte på filnavnet, og det kunne nemlig have noget med dette at gøre.
Hvis du har programmet, så prøv at deaktivere det i opstart.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2012 - 09:33 #2
se under msconfig om der er en der hedder noget lignende der kører som en service
hvis så deaktiver den

bruger du en ældre slimdriver version

køre en fuld scaning af din maskine med mailware bytes fuldt opdateret - den er gratis men man skal selv opdaterere den i den version

http://www.malwarebytes.org/

så er det udelukket det skyldes det

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
01. januar 2013 - 10:45 #3
#2 jeg kørte programmet og det ser ud til at ha' løst problemet, nu får jeg i al fald ikke den advarsel mere - mange TAK og send venl.
svar.
#1 jeg vil prøve at finde ud af, hvordan jeg stopper SlimDrivers i opstart, for en sikkerhedsskyld. TAK
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2013 - 15:40 #4
Velbekomme.
Skal lige sige at msconfig er en kommando man kan køre for at komme ind i menuen hvor man kan deaktivere/ativere programmer i at starte med windows.
Godt du fandt tjenesten der lavede balladen.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2013 - 07:50 #5
ok