Avatar billede ravnse Nybegynder
29. december 2012 - 13:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Connect sony og Belkinrouter

Hej jeg har en Sony Xperia Go som jeg gerne vil bruge wireless herhjemme. Min router er en Belkin F5D8233-4-v3. Telefonen kan sagtens finde routeren, men bliver ved med at vise låse symbol. Alting er forsøgt restarted uden held. Har prøvet at connecte andre steder uden problemer. Skal jeg ud at købe en ny router, eller mangler der et eller andet i routerens indstillinger ?
Avatar billede sadolin1978 Novice
29. december 2012 - 13:58 #1
hvilken krypterings nøgle bruges der WEP WPA WPA2 ?? hvilken hastighed er royteren sat til B G N eller mixed ??

disse 2 er udfra det jeg har oplevet de mest alm. fejl
Avatar billede ravnse Nybegynder
29. december 2012 - 15:36 #2
Hej Krypteringsnøgle er WPA/WPA2 og hastigheden er mixed
Avatar billede sadolin1978 Novice
29. december 2012 - 17:04 #3
ok WPA eller WPA 2 ??
Avatar billede ravnse Nybegynder
29. december 2012 - 17:18 #4
Jeg ved det faktisk ikke på routerens opsætningsside står der: Security Mode > WEP WPA/WPA2-Personal (PSK)
Har dog prøvet at fjerne kryteringen uden held, så det er altså ikke her fejlen ligger
Avatar billede ravnse Nybegynder
29. december 2012 - 17:19 #5
Der skulle ikke stå WEP efter Security Mode>
Avatar billede sadolin1978 Novice
29. december 2012 - 18:52 #6
ok så er jeg lidt tom for forslag det var lige de mest alm fejl jeg kunne komme på