Avatar billede michael1711 Nybegynder
17. december 2012 - 15:19 Der er 5 kommentarer

PC til Sims 3

Hejsa.

Jeg skal bruge en pc til min datter der skal kunne køre sims3. Det er lang tid siden jeg har købt en pc, så jeg er lidt lost med hensyn til hvad jeg skal købe.

Har i nogle gode forslag til en rimelig penge (3000-4000 kr.)
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2012 - 16:43 #1
stationær eller bærbar

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2012 - 17:11 #2
Avatar billede michael1711 Nybegynder
17. december 2012 - 17:32 #3
Ups det glemte jeg lige at skrive det er en stationær da jeg regner med at en bærbar bliver for dyr
Avatar billede sadolin1978 Novice
17. december 2012 - 17:43 #4
denne kunne være et bud

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99105&type=pcsystem

skal den bruges til mere så opgradere med en I5 processor og 4 Gb ram mere

skærm finder du hos aldi til omkring 800 kr. hvis du ikke har en.

Men ellers rens blæseren på din bærbar da den godt kan trække det med udvidelsespakkerne når det nu har kørt
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2012 - 19:31 #5
mm-vision har et god ry

men det har dem her også

http://shop.computerplanet.dk/itemList/HighVoltageGamingSeries_3987.html

du kan ændre i sammensætningen til hvad de skal indeholde
m.v.h