Avatar billede Mr_Nielsen Nybegynder
05. december 2012 - 11:14 Der er 1 løsning

Mangler låsning af signatur i outlook 2013

Hej folkens,

Jeg sidder og skal lave udrulning af signaturer til Outlook, sammen med dette skal der låses sådanne at brugeren ikke selv kan oprette en ny signatur.

Jeg har fået det til at virke med reg keys i en GPO i mit gamle opsæt (Windows 7 og Outlook 2007) men i Windows 8, office 2013, er det åbenbart anderledes.

GPO'en sætter new og reply signaturen i Outlook, men den bliver som sagt ikke låst.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Mr_Nielsen Nybegynder
05. december 2012 - 11:45 #1
Fandt selv løsningen, man skal huske at angive signaturen i common\mailsettings under office 15.0