Avatar billede hockey Nybegynder
04. december 2012 - 17:02 Der er 5 kommentarer

kan starte win 8 op men kommer ikke videre en til sort skærm mrd logo

Hej

Jeg har en HP 9500 pavillon notebook

Problemet er, når jeg starter min bærbar op kommer den kun til logo og den der skulle vise at den læser Win 8 op er der ikke.

Jeg kan starte den op med Win 8 men det er 1 ud af 10 gange.

Der er to  hardisk i og jeg har prøvet at formatere begge og installere Win 8 på den ene hardisk,
Intet hjælper.

Er der nogen der kan hjælpe

Mvh
Allan
Avatar billede Skifter24 Praktikant
05. december 2012 - 03:33 #1
Det lyder dæleme underligt.!?!

Jeg har netop lige hentet win8 pro ned. Den kører som en drøm...!

Må jeg være fræk at spørge om det er en cracket eller betalt version?
Jeg har nemlig læst mange indlæg om at der ikke findes nogen ordentlig activator til win8 endnu...
Avatar billede hockey Nybegynder
05. december 2012 - 17:43 #2
Hej

Nej den er downloadet fra Window egen hjemmeside.

Det er ikke harddisken, problemet er hvad det så kan være.

Nogle ideer

Mvh Allan
Avatar billede Skifter24 Praktikant
06. december 2012 - 21:02 #3
hmm.. Nu er jeg ikke supersuper bruger. (kun superbruger).
Så prøver at skyde lidt....

Kan det være din boot i bios der er sat forkert?

Kan det være dine Ram eller måske nogle drivere der ikke er installeret korrekt?

I starten af en win8 installation kommer den med en status på det software der "kræver din opmærksomhed".
Feks. Prøvede jeg at installere develope udgaven på en mini bærbar.. Der fik jeg en besked inden installation, om at min skærm var for lille og at jeg skulle tilslutte en anden skærm...

Du kan også prøve dette link..
http://drivers.downloadatoz.com/device/hp-pavilion-dv9500-notebook-pc/

Søgte på Google under
HP 9500 pavillon notebook problem with win8
Avatar billede hockey Nybegynder
06. december 2012 - 21:29 #4
Tak for dine gode råd.

Jeg arbejder lidt på det.

Lige pt køre den fint, jeg opd mit grafik kort så må vi se om min bærbar vil køre,

Det er som den lever sit eget liv.

Tak for hjælpen.

Mvh
Allan
Avatar billede Skifter24 Praktikant
08. december 2012 - 21:15 #5
Så lidt da. Selvom grafikkortet næsten var det eneste jeg ikke gættede på :P

Men glæder mig det virker for dig..

p.s. Der skulle have stået at jeg ikke er super bruger men kun bruger.. Ved ikke lige hvor alt det der super kom fra?
God jul.