Avatar billede lasse25 Nybegynder
02. december 2012 - 01:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til windows smartphone

Hej jeg har en Nokia lumia 800 med Windows mobile 7.5 forstår ikk hvorfor at jeg ikk kan installere emule eller utorrent på den..?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 07:52 #1
det får du ikke svar på herinde
'vi skal overholde det her

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

emule er et fil hentnings program så desværre

sø læg et svar og luk den

m.v.h
Avatar billede lasse25 Nybegynder
03. december 2012 - 00:50 #2
Nu er det så ikk ulovligt at dele noget som jeg har ophavsretten til. Altså dvs mine billeder musik film..! Og desuden ville jeg også bare vide hvorfor man ikk kan få programmet til Windows phone 7.5..!
Avatar billede lasse25 Nybegynder
10. april 2013 - 10:31 #3
nu lukker jeg spørgsmålet.