Avatar billede arvinaliari Nybegynder
01. december 2012 - 16:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Optag samtale!

Hej Eksperter!

I næste uge skal jeg i gang med min obligatoriske projektopgave. De minder mig om sidste års kaos angående optagelse af en samtale!
Jeg har tænkt mig at Bruge Telefoninterviews. Men kan huske at jeg hentede flere 100 programmer som påstod de kunne optage både Min og modpartens stemme!

Men det virkede ikke! Så nu ville jeg høre har i nogen gode bud på hvordan jeg gør det i år?

Har en HTC Wildfire s og er på Win / 7 64 bit
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2012 - 17:21 #1
via skype og fx Callnote Premium eller Pamela Call Recorder
Du skal nok bare indbetale lidt, så din mobil kan køre samtaler over skype.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
01. december 2012 - 18:13 #2
Leder efter noget freeware! Den jeg ikke skal brugde det efter! Men tak for hurtigt svar :)
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
12. februar 2013 - 07:31 #3
---Lukket---