Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 10:10 Der er 1 kommentar

Tvinge Word til at gemme som pdf

Hej

Jeg har lavet en dokumentskabelon i Word 2010, som nogle kollegaer skal udfylde.

Enten skal den som default komme frem med pdf og ikke almindeligt Word dokument når man forsøger at gemme, ellers skal det kun være muligt i netop dette dokument kun at gemme som pdf. På den måde undgår vi at der efterfølgende blevet tastet noget oveni ved en fejl.

Er det muligt på nogen som helst måde - eller er der en anden måde hvor man kan undgå at der bliver tastet noget oveni, evt. også ved at benytte et andet program.

Jeg har skrivebeskyttet programmet - det minimerer problemet lidt.

På forhånd tak.
Avatar billede ptj_11 Forsker
01. december 2012 - 04:08 #1
Hvad med at prøve at benytte et online spørgeskema:
http://www.trictrac.com/index.php?page=home
Her får du alle svarene leveret fra dine kollegaer, og kan efterfølgende bearbejde svarene.
/ptj_11