Avatar billede keld66 Juniormester
25. november 2012 - 11:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille mp3 filer på ny pc med windows 7

Har købt ny bærbar med W7. Har overført musik fra gammel pc. Den ny vil hverken spille musik eller video. Der kommer en meddelelse op på skærmen, der siger: Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilningen.På meddelelsen er der et rødt kryds over playknappen.

Hvad kan det være. Jeg har bare lagt den gamle musik og film over på den nye pc.
Skal jeg finde en anden afspiller og vil det hjælpe? og i så fald hvilken vil I anbefale?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
25. november 2012 - 12:27 #1
Hvordan har du overført filerne? og hvilke typer filer er de, fx mp3, avi m.fl. Og har afspilleren svært ved at afspille alt (også andet musik og video som du henter direkte ned på computeren)?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 12:59 #2
Det kan ikke være på grund af ejerskabet at den ikke vil afspille?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 17:46 #3
Hvilken meddelelse får du ? http://spic.dk
Avatar billede keld66 Juniormester
13. december 2012 - 09:20 #4
Måtte formatere og geninstallere w7, så derfor tager jeg selv de 60 p. Der var ingen brugbare forslag.