Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. november 2012 - 19:59 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Guiden ny hardware fundet

Der er begyndt at poppe denne besked op hvergang Windows starter op. Klikker man ja til at installere ender det med at Windows ikke kan installere den. Klikker man luk ned (escape) kommer der den samme popup besked frem igen. Lukker man den ned kommer der en ny igen, i alt 12 gange. Hvordan deaktivere man det?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2012 - 20:44 #1
Ved at finde ud af hvilket hardware det er, og deaktivere den i enten enhedshåndteringen, eller endnu bedre fra bios hvis det kan deaktiveres der.
Står der noget beskrivelse af hardwaren?
Har du gule anmærkninger i din enhedshåndtering?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. november 2012 - 23:30 #2
Jeg har 12 gule anmærkninger inde i enhedshåndtering. Jeg har prøvet at slette dem, men de kommer frem igen.. min pc kører ellers fint.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 00:36 #3
deaktiver dem, de kan ikke slettes.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. november 2012 - 01:17 #4
De kan godt slettes, problemet er bare at de kommer frem igen bagefter de er blevet slettet...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 07:54 #5
er du ikke ramt af en virus-mailware

hirens kan fjerne dem

http://www.hiren.info/pages/bootcd

eller denne her som også ligger på hirens

husk at opdatere den inden brug hver gang - det gør den ikke i gratis versionen

http://www.malwarebytes.org/

m.v.h
20. november 2012 - 09:13 #6
Måske er det nogle DRIVER du faktisk mangler ? Er det en 'nyinstaleret' PC ?
Hvilken WINDOWS ?

---

De skal ikke 'slettes' men 'DEAKTIVERES' (HøjreMusseTast...)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2012 - 15:54 #7
De vil poppe op ved hver genstart af pc, og kan ikke slettes men deaktiveres som jeg har skrevet i #1 (og svar i #3)
Hvis det kun er en der driller, burde du kunne lokalisere hvilken det er. Men havde det ikke været bedre bare at installere de drivere du mangler som Karise Larry også er inde på?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. november 2012 - 22:19 #8
De kan godt fjernes, men de kommer bare frem igen ved hvert genstart.

#6 Jeg har prøvet at køre guiden til nyt hardware fundet, men det ender altid med beskeden "Der er opstået et problem under hardwareinstallationen, den nye hardware virker muligivs ikke korrekt". Hvis man klikker "undlad at give mig denne besked igen" popper den bare frem alligevel.

#7 Der er i alt 13.

1. Ethernet controller (Jeg bruger trådløst)
2. Lydenhed på high definition audiobus (8 gange er den vist i enhedshåndtering)
3. Skærmkort (Grafikkortet er opdateret fra nVidias hjemmeside)
4. SM-Buscontroller
5. USB-Controller (Mine USB porte virker dog perfekt).
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
21. november 2012 - 22:21 #9
#6 Det er Windows XP Home Edition og installeringen er relativ ny.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2012 - 23:06 #10
Prøv at bruge Slimdrivers:
  http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
Skal muligvis registreres, men er gratis.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 07:42 #11
virus og andet skrammel ligger også gemt i systemgendannelse

m.v.h
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. november 2012 - 16:15 #12
Findes der en måde man kan løse dem på uden brug af programmer som slimdrivers?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2012 - 16:21 #13
Ja man henter driverne på producentens hjemmeside.

Du skal finde ud af hvilket bundkort "spillen" har, og derfra hente driverne på nettet.
Speccy eller SIW kan fortælle hvilken hardware din pc har.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 20:07 #14
Er du kommet videre?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. januar 2013 - 14:55 #15
Det er fint med deaktivering indtil videre, så må jeg kigge på at få  installeret de drivers der mangler på et andet tidspunkt.

Det vigtigeste er bare at den ikke kommer frem med flere pop up vinduer under opstart, så længe det er deaktiveret.

Smid et svar.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2013 - 15:43 #16
ved ikke hvem du mener
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
17. januar 2013 - 16:27 #17
venter på svar fra 220661 og så får i alle 3 points
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2013 - 19:09 #18
svar