Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2012 - 21:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tv som PC skærm.

For og bagdeler vid brug af Tv som skærm?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2012 - 10:48 #1
Fordele du kan se film/youtube fra din pc  på en skærm af ordentlig størrelse (mange spil er også ganske fede på en stor skærm) er man mere en en person er det også nemmere at se skærmen

ulemper er at det er lidt mere uoverskueligt at klikke rundt på skærmen og surfe på nettet

jeg antager at dit tv er en fladsskærm ellers er der INGEN fordele

hvor er/skal tv placeres i stuen eller et kontor?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2012 - 10:53 #2
hvis du ikke skal opleve billede forringelser skal du også helst bruge hdmi kabel til tilslutningen hvis du vil bruge tv
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2012 - 20:37 #3
Tv er en 26" fladskærm  og er i Mont soveværelse.
Hvad mener D at " mere uoverskuelig" ?
Ja, ja seføli hdmi kabel!
Så det må jeg prøve!

Hvad nu hvis jeg placerer pc'n i stuen og tilslutter til 55" skærm, bliver billedet så dårligt?
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2012 - 20:39 #4
Og hvad med - trådløs forbindelse er billedet lige godt og hvordan kan det gøres? Er bare nysgerrig og vil prøve noget nyt!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. november 2012 - 09:55 #5
Med mere uoverskueligt mener jeg at det kan virke lidt mere uoverskueligt at  at navigere rundt på en fladskærm i større format

men det er sikkert bare  en vane sag  bruger mit 42" tommer sammen med medie center

Ny er din fladskærm jo ikke specielt stor i forhold til de fleste stue fladskærme - så syntes du skal give det en chance.

din skærm er vel ikke  full hd men kun HD ready - hvis ja vil den kun kunne vise opløsning i 720P hvilket også er ganske ok til spil og surfing og mange film
Avatar billede oppes Seniormester
17. november 2012 - 10:47 #6
Ja det er full hd går ud fra , for den er hel ny med 3D.
Avatar billede oppes Seniormester
17. november 2012 - 10:50 #7
Altså jeg mener den i stuen.
Så skærmene størrelse har ikke det store at sige for billedkvalitet eller........?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. november 2012 - 12:18 #8
troede ikke man kunne få 3D i et tv med så "lille" en skærm

bruger du hdmi så nej
Avatar billede oppes Seniormester
19. november 2012 - 12:29 #9
Nej, den lille 26 er i komputer værelse! Og der ikke 3D.
Men den 26" og jeg tror den er HD ready!
Eftersom jeg kan se Hd kanaler.
No men nu prøver jeg skal i byen og købe HDIMI kabel først!
Avatar billede oppes Seniormester
20. november 2012 - 00:09 #10
det fungerer fint. sendt svar så får du pointerne. Tak!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. november 2012 - 13:55 #11
hermed svar