Avatar billede optur Novice
14. november 2012 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbner ikke dokument

Jeg har et problem med mit word program jeg håber nogen kan hjælpe mig med.

Når jeg åbner et dokument, åbner word men uden at åbne dokumentet og uden et blankt dokument. Hvis jeg så prøver at åbne dokumentet når word er startet så vil den fint nok åbne dokumentet som den skal.

Er der nogen der er stødt på lignende problemer eller nogen som kan fortælle mig hvordan jeg retter det så word igen åbner dokumenter første gang.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. november 2012 - 14:26 #1
Under hjælp i word prøv at køre find og ret fejl.
Avatar billede optur Novice
15. november 2012 - 09:57 #2
Den fandt ingen fejl
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2012 - 10:13 #3
Nu er Word jo også et vidt begreb jeg har Office helt tilbage til 95 udgaven!Så det er rimeligt svært at kmme med den rigtige løsning.Normalt når jeg løber ind i problemer sætter jeg skiven i og laver en reparation,eller finder hjælp i FIX programmerne fra Microsoft.
http://support.microsoft.com/fixit/
Nogle gange er det nok at fjerne Normal Dot. og lade office lave en ny.
Avatar billede optur Novice
15. november 2012 - 13:59 #4
Har ikke set problemet før, det er min chef's computer der er galt med... så ved egentlig ikke hvad han kan have gjort for at det er sket... Køre word 2007
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2012 - 15:28 #5
ultimediedesigner ??
Hvilket styresystem?
Avatar billede optur Novice
07. marts 2013 - 08:15 #6
Det lader til at problemet har løs sig selv, men blev aldrig klog på hvad fejlen var.