Avatar billede kingofdong Nybegynder
12. november 2012 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office Single Image

Jeg har installeret Office 2010 til hjemmet & firmaet på windows XP. Pludselig får jeg problemer med at åbne Outlook. Jeg får meddelelse om at "vent mens windows installerer Office Single Image 2010" Når dette er sket siger den jeg skal genstarte for at ændringer træder i kraft. Dette sker dog ikke og samme problem gentager sig. Således kan jeg ikke åbne Outlook.

Jeg har allerede prøvet at afinstallere Office-pakken og installere den påny, men problemet gentager sig.

Hvad er Single Image egentlig? Vil det være et problem at fjerne alt der minder om Single Image i prompten?

Jeg har også forsøgt at sige "kør alt på denne computer i "tilføj og fjern programmer under Outlook. Heller ingen effekt. Nogen bud?
Avatar billede kingofdong Nybegynder
13. november 2012 - 09:23 #2
Løsningen for mig var at installere Microsoft search 4.0. Spørg mig ikke hvorfor.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 09:52 #3
ja var det ikke det der stod
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2012 - 08:21 #4
læs lige reglerne herinde
dem har du accepteret da du meldte dig ind og lagde spørgsmål

det er ikke meningen du skal love mekanikeren 30 point og så selv snuppe dem på vej ud vel

det gør man hvis den ikke er lavet
den mulighed har du for selv at lukke spørgsmålet

syntes du selv det er fint så husk næste gang at det er det måske ikke for andre

mekanikkerten gider sikkert ikke hjælpe dig igen og det spredes ret hurtigt herinde

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-1

husk det er ulønnet at sidde og bruge tid på at hjælpe sådan en som dig

de pshykiske point du mister genoprettes med 5 point hver dag så du mister ikke noget
Avatar billede Erling Praktikant
21. januar 2018 - 20:11 #5
Jeg oplevede dette problem efter en større Windows 10 opdatering i dag. Jeg fik meddelelsen "Fejl 1311: Kildefilen blev ikke fundet". Den manglende fil skulle befinde sig på denne adresse:
C:\MSOCache\All Users\{90140000-003D-0000-0000-0000000FF1CE}-C\SIWW.cab
på denne adresse manglede containerfilen SIWW.cab, så jeg omdøbte den, der lignede mest, SIWW2.cab, til SIWW.cab, satte MS Office 2010 installationsdisken i drevet og kørte "reparer".
Under reparationsprocessen blev den manglende SIWW.cab oprettet på adressen, SIWW2.cab blev retableret, og efter en Windows genstart spillede alle Office-programmerne fint igen.