Avatar billede Shpeder Nybegynder
09. november 2012 - 17:40 Der er 1 kommentar

reload csv fil med tabular data control

Hej

Jeg har brug for en html tabel med data fra en csv, der opdateres ca hvert minut.
Jeg har fundet et eks. hvor der bruges tabular data control, til at vise csv filen, hvilket virker fint.
Men hvordan kan jeg opdatere tabelen når csv filen ændres?
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2012 - 18:49 #1
<ole>

Hvad skal det bruges til? Du kan ikke bruge ActiveX kontroller på en webside. Det vil kræve, at brugeren overhører en advarsel og downloader kontrollen. Det er der ikke mange, der vil

/mvh
</bole>