Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 00:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virusprogram

Hej jeg søger hjælp til at finde et godt anti-virus program?

Jeg har downloaded Microsoft Security Essentials, men jeg får fejlmelding når jeg prøver at udate. Da det tilmed lykkedes mig at løse problemet med updateringerne kom fejlen igen da jeg åbnede Mozilla Firefox. Har de et problem med hinanden?

Skal jeg købe et anti.virus pogram eller er der nogen som kan anbefale et godt gratis anti-virus program?
09. november 2012 - 07:17 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvilken "Fejlmeldning" ?
(Check at du IKKE har andre aktive Sikkerhedsprogrammer kørende !!!)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 08:13 #2
ja du kan bruge avast der er helt gratis

http://www.avast.com/free-antivirus-download

hentes her

http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?part=dl-85737&subj=dl&tag=button&v6=null&v7=http%3A%2F%2Fwww.avast.com%2Ffree-antivirus-download%23FDI&v24=download.cnet.com&v25=FA

et sidespring
husk i win 8 ligger der virus program - det hedder defender
det var før et program til at fjerne skrammel filer med
det glemte i vist at fortælle Microsoft
hvis man alligevel installere avast deaktiveres defender så bare

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 09:06 #3
Tak:) På den ene er der vista, og på den anden, som jeg venter lidt med at installere noget på, er der Win 7.

-Fejlen jeg får er: Error code:0x80248014
Jeg har prøve at slå firewall fra, men får samme besked.

-Kan man godt nøjes med den sikkerhed er allerede er på styresystemet/Firewall, eller er det bedst at hente anti-virus program? Og skal styresystemets egen beskyttelse/firewall altid slåes fra når der er installeret nyt virusprogram?

-Mht. Avast. Er det nemt at afinstallere igen og får jeg alt muligt ind på computeren hvis jeg installere det, som søgemaskiner og toolbar?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 09:32 #4
http://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/mse-protect_updating/error-code-0x80248014/88c1f2fb-e727-4183-97df-e3a80cfdbfa6

det er ved en søgning på fejlen hvordan man retter den

man skal ikke slå firewall fra - det er kun noget man gør midlertidigt hvis man er sikker

under install af avast skal du selv vælge hvad du vil have ind - det kan slås til igen i programmet
du skal ikke lægge noget toolbar eller andet foreslået ind
jeg mener at huske der står tilpasset som du vælger og slå det fra du ikke vil have ind

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 09:58 #5
Okay, jeg har søgt på fejlen og udført 3 ud af de trin som man kunne. Det hjalp først men så kom fejlen igen. Jeg kan forsøge med de sidste trin, eller istedet vælge Avast.

Uanset hvad jeg vælger, går jeg ud fra at Firewall skal være slået til som ekstra beskyttelse?

Tusind tak for hjælpen:-)

Mvh.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 11:59 #6
denne her kunne redde din dag hvis du simpelt hen ikke kan få det til at virke

tweaking.com
den finder og retter mange små fejl i Windows
jeg har prøvet den i win 7 32 + 64 bit og der virker den

http://www.tweaking.com/content/page/advanced_system_tweaker.html

husk at se video først

revo uninstaler kunne også være din løsning
man fjerner Microsoft Security Essentials  via den

http://www.techspot.com/downloads/4245-revo-uninstaller.html

bagefter renser du maskinen med ccleaner

http://www.filehippo.com/download_ccleaner

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 14:15 #7
tak