Avatar billede dallan2007 Nybegynder
07. november 2012 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et countdown script til produkter?

Jeg skulle bruge et nedtællingsscript så man kan sætte udvalgte produkter på midlertidig tilbud, og faldt over dette script med en fin visuel tæller: http://www.minisitegallery.com/blog/php-javascript-countdown-script-with-timezone-setting.html

Og det virker fint nok, men man kan kun aktivere 1 produkt pr. side...

Nogen som kender til et bedre script? (php/myql/javascript)
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
07. november 2012 - 14:52 #1
Måske jeg kan få denne til at spille: http://www.littlewebthings.com/projects/countdown/
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
07. november 2012 - 15:50 #2
Nope, alt for kompliceret.
Avatar billede olebole Juniormester
07. november 2012 - 18:52 #3
<ole>

Kan du ikke forklare, hvor ukompliceret koden skal være? Hvis dén kode knækker dig, er der rigtig meget, du ikke kan bruge.

Den kode, du selv linker til, er tudsegammel, invalid og generelt dårligt skrevet. Hvad kan du bruge?

/mvh
</bole>
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
22. januar 2013 - 09:24 #4
Lukker.
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2013 - 16:47 #5
Ja, det gør du jo åbenbart