Avatar billede vifa Novice
05. november 2012 - 22:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista spiser al pladsen på harddisken

Hey,

Min mor har en computer med Vista på; der er aldrig installeret nogle programmer på den, og den er aldrig blevet brugt til andet end, at surfe på nettet med. Alligevel har Vista på mystisk vis spist næsten al pladsen på harddisken. Den melder selv ud, at der ikke er tilstrækkelig med diskplads.

Hvad skyldes dette, og hvordan løser jeg det ?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
05. november 2012 - 22:20 #1
Hvad siger den helt præcis? diskplads eller virtuel hukommelse?
Kan du klikke på "Start" nederst til venstre, og vælge "Computer" og se hvor meget plads der er ledigt og ud af hvor meget?
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. november 2012 - 22:44 #2
Avatar billede vifa Novice
15. maj 2013 - 22:12 #3
Sorry for the inconvenience caused - the computer died shortly after this message was posted.