Avatar billede Fnatmiden Nybegynder
04. november 2012 - 19:48 Der er 1 kommentar

Problem med download af Windows 8

Jeg har lige købt en version af Windows 8 pro via Windows8 Upgrade Assistant, som Microsoft selv henviser til. Den har analyseret mit system, jeg har købt og betalt osv., men når Upgrade Assistant så skal hente Windows 8 får jeg beskeden "Overførslen blev ikke fuldført. Overførselsopgaven blev ikke fuldført. Den angivne sti blev ikke fundet." Man kan herefter kun vælge "udfør" og kan ikke få yderligere info om problemet.

Er der nogen, som har en idé til, hvordan jeg kan løse problemet? Kan man ændre angivelsen af den "sti" der hentydes til?

Ps: Jeg kører opdateret Windows 7 (64) og prøver at opgradere herigennem.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 21:10 #1
Jeg formoder, at du har fået en nøgle. Med den nøgle kan du downloade muligheden for at lave Iso fil eller en USB flash fil.
Og så kan du begynde forfra. Jeg er ikke sikker, men måske er dette det rigtige link? http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-to-windows-8