Avatar billede NielsErikP Mester
01. november 2012 - 22:39 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

God C# editor og compiler

Hej...

Nogen der kender en god editor + compiler til C#..
Syntes ligesom Visual studio er for dyrt.
Mener freeware ligesom codeblocks er til C++.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2012 - 22:46 #1
Hvad skal du lave?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. november 2012 - 22:51 #2
VS Express Edition er gratis
Avatar billede arne_v Ekspert
01. november 2012 - 22:52 #3
SharpDevelop er ogsaa gratis
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2012 - 23:01 #4
præcis - og webmatrix.
Avatar billede NielsErikP Mester
01. november 2012 - 23:45 #5
Hej...

@keysersoze: Det kunne du lide at vide , hvad :-) :-)Vil såmen bare sætte mig lidt ind i C-Sharp.

@arne_v: tak tjekker dem lige ud... en af dem der er bedre end den anden.?
Avatar billede Syska Mester
01. november 2012 - 23:57 #6
#NielsErikP

Han skriver fordi C# kan bruges til mange ting.

WebMatrix er som navnet siger til Web.

MS C# Express ... de andre kan bruges, men er efter min mening ringere.
Avatar billede NielsErikP Mester
02. november 2012 - 00:07 #7
Hej...

Meningen var egentligt at stile det mod noget spil programering..
Er vi så ude i noget med at det skal stiles mod .net ... ??
Avatar billede arne_v Ekspert
02. november 2012 - 00:51 #8
Hvis du skal lave Windows apps saa:

Visual Studio 2012 Express Desktop Edition

eller

SharpDevelop

VS Express er langt mere udbredt, men jeg bruger f.eks. selv SharpDevelop.
Avatar billede Syska Mester
02. november 2012 - 09:02 #9
Så skal du nok igang med XNA ... ved ikke om det virker i Express eller SharpDevelop.
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2012 - 09:21 #10
Det var ikke et oplæg til at finde ud af hvad du skulle tjene den næste million på - men for at gøre det muligt for os at svare.
Avatar billede NielsErikP Mester
02. november 2012 - 22:48 #11
Hej...

@keysersoze: he he.. nej det fandt jeg jo så ud af.. meeeen havde squ ramt "opret".. Håber du overlever :-)

@arne_v: Tjekker lige den der sharp develop ud.

@buzzzz: XNA..?? Siger mig ikke lige noget.
Avatar billede Syska Mester
05. november 2012 - 11:27 #12
Avatar billede NielsErikP Mester
05. november 2012 - 21:16 #13
Hej..

@arne_v: Jeg satser så på sharpdevelop , men fik ikke lige lov at installere det på min vista maskine.. Fik en melding om at jeg skulle have .net 4.0 installeret først... Har du en ide om, hvorledes dette gøres.. osv,..?? Ellers smid et svar som tak for din hjælp.

@buzzzz: Tak.. Så kan man jo kigge lidt på det. Du har også forsøgt at hjælpe.. Vil du have del i pointene, så lad et svar falde. Også tak for din deltagelse.
Avatar billede Syska Mester
05. november 2012 - 21:27 #14
Søg efter .NET 4 installer på google, så skulle du gerne få en masse hits om hvor du kan finde det.

Svar
Avatar billede Syska Mester
05. november 2012 - 21:28 #15
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2012 - 21:34 #16
Buzzzz har linket til 4.0 - jeg vil anbefale dig at gaa helt op paa 4.5!

Og et svar fra mig.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2012 - 21:34 #17
om igen
Avatar billede NielsErikP Mester
05. november 2012 - 23:14 #18
Hej...

Følger dit råd arne_v jo ingen grund til "Yesterdays news" :-)

Tak for hjælpen i to!!