Avatar billede tiger_dk Mester
01. november 2012 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Start Windows lyd - men hvor ligger den ?

Hej

Jeg har tit gået og undret mig over, når jeg ser i "Skift systemlyde" i Krontrolpanlet, også opdage at der ikke er en mulighed der hedder Start Windows, hvor man kan ændre lyden ved, når der er en der hedder Afslut Windows og hvor man kan ændre lyden til den. Når jeg start windows op, er der godtnok en start op lyd, men jeg kan ikke finde den i "Skift systemlyde". Hvor ligger den endelig henne ?, jeg vil nemlig gerne have en anden opstart lyd !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede jenscarlo Juniormester
01. november 2012 - 20:17 #1
Prøv at højre klikke på skrivebordet/personlige i bunden ligger et link til lyde klik på den der kan du ændre Windows lyde.
Avatar billede deadman Nybegynder
01. november 2012 - 20:24 #2
jenscarlo, han skriver lige at han ikke kan finde den.

tiger_dk> Korrekt. Man kan dog ændre, se her: http://www.sevenforums.com/tutorials/63398-startup-sound-change-windows-7-a.html
Avatar billede tiger_dk Mester
01. november 2012 - 22:22 #3
Den mulighed, vil jeg lige prøve !
Avatar billede tiger_dk Mester
01. november 2012 - 22:52 #4
..men undskyld jeg siger det, men det er da en maga besværlig måde at gøre det på....
Avatar billede deadman Nybegynder
02. november 2012 - 09:01 #5
tiger_dk
Så gør du det da bare som i XP...
Nåh nej, det kan man ikke ;)
Avatar billede deadman Nybegynder
02. november 2012 - 23:07 #6
Smider lige et svar :)