Avatar billede per2edb Praktikant
01. november 2012 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Walg af web program

Jeg står og skal lave en "professionel" webside.
Hvad skal jeg vælge. Vil helst have dansk setup med dansk instruktion.

Skal jeg vælge:

Joomla, Typo3 eller et andet. I så fald hvilket?

Hvilke af disse programmer har størst bibliotek med menuer,
kontaktformular, video indsættelse, osv.?

Kan jeg bruge VBA til at kode med ? Vi helst ikke begynde på PHP(Har før brugt ASP.NET og VBA men det tager for lang tid at lave websiden)

Kender i et super program til at lægge "bladrende" sider ind på weben (Koster det lidt er det ok)
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2012 - 14:36 #1
Antallet af addons er ikke nødvendigvis det samme som at det er den bedste løsning da kvaliteten og relevansen kan være meget svingende. Hvis du ikke er så meget til PHP er de systemer du nævner nok ikke de rigtige at gå i gang med - jeg vil i stedet foreslå at du kigger nærmere på Umbraco og Composite C1.
Avatar billede per2edb Praktikant
01. november 2012 - 15:44 #2
Tak for tippet. Umbraco ser rigtig ud men kan jeg bruge VB til koder?

Har du et navn på en bladrende bog?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2012 - 15:58 #3
Du skal over i vb.net for at arbejde de 2 ovenstående.

/J
Avatar billede per2edb Praktikant
01. november 2012 - 16:12 #4
Hvad med wordpress?
Er der lige så mange addons?
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2012 - 16:39 #5
wordpress er også PHP.

Hvis du har Adobe InDesign kan du lave kataloger her - ellers kan du fx kigge på emagcreator eller issuu. Der er masser af eksempler hvis du søger efter fx "bladre kataloger" eller "flip page".
Avatar billede per2edb Praktikant
02. november 2012 - 09:41 #6
Tak for hjælpen
Vil i lave det så i kan få point
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2012 - 18:22 #7
svar