Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Importerer pst-filer

Mit styresystem er win7 64bit
og mit Outlook er 2010
Jeg har taget en kopi af mine pst-filer og vil efter en nyinstallation af win7 gerne have dem ind igen, men kan ikke finde stien
Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 18:36 #1
jeg fandt selv et svar
Avatar billede tiger_dk Mester
29. oktober 2012 - 19:28 #2
...og det var ?
Avatar billede store-morten Ekspert
29. oktober 2012 - 20:10 #3
Benyt følgende fremgangsmåde for hurtigt at åbne den mappe, hvor Outlook-datafilen (.pst og .ost) er gemt:
1.Klik på fanen Filer i Outlook 2010.
2.Klik på Kontoindstillinger, og klik derefter på Kontoindstillinger.
3.Klik på en post under fanen Data, og klik derefter på Åbn mappeplacering.

De Outlook-datafiler (.pst), der oprettes ved hjælp af Outlook 2010, gemmes på computeren i mappen Dokumenter\Outlook-filer. Hvis du bruger Windows XP, oprettes disse filer i mappen Dokumenter\Outlook-filer.

Hvis du opgraderede til Outlook 2010 på en computer, hvor der allerede var oprettet datafiler i tidligere versioner af Outlook, vil disse filer være gemt på et andet sted i en skjult mappe.

Windows 7 og Windows Vista    drev:\Brugere\bruger\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Windows XP    drev:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/hvor-gemmer-microsoft-outlook-2010-mine-oplysninger-og-konfigurationer-HP010354943.aspx