Avatar billede JHD Nybegynder
28. oktober 2012 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Online email konto - til flere konti - et log on

Hej alle :)
Jeg søger et ONLINE email program hvori der kan oprettes flere konti (f.eks. med forskellige xx@navn).
Opsætningen / brugerfladen skal være som Windows Live Mail, hvor alle konti fremkommer når programmet åbnes, og selvfølgelig kun med eet logon.
Det skal være muligt at lave undermapper til alle konti...
Findes det :)
Jeg har søgt og oprettet flere tests, men jeg har ikke fundet the one and only...
Det skal ikke nødvendigvis være gratis... Men er da en fordel.
Senest fund er GMX, men jeg har ikke nået at tjekke den...
På forhånd tak :)
Avatar billede egmose Novice
28. oktober 2012 - 11:08 #1
Gmail :)
Avatar billede JHD Nybegynder
28. oktober 2012 - 12:04 #2
Har fået at vide at det ikke er muligt i google mail med flere brugere / flere konti på samme logon...?
MEEEEN hvis du ved noget?
Avatar billede JHD Nybegynder
28. oktober 2012 - 12:23 #4
Tak for svaret.

Men det er jo ikke som Windows Live mail hvor de forskellige konti er under hinanden i samme billede, det der med at klikke sig rundt, har jeg forsøgt i google, men det er ikke løsningen.
Hvis Windows Live Mail var webbaseret, og kunne ses online via pc, telefon, ipads m.v. så var det løsningen.
Du kender ikke til GMX?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2012 - 13:32 #5
har du set på live-mail og hotmail's efterfølger outlook.com
Avatar billede JHD Nybegynder
30. oktober 2012 - 11:14 #6
Prøver med Outlook.com :-)
Tror det er det der kommer tættes på...
Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2012 - 11:43 #7
du kan bare lukke ved selv at give et svar og acceptere det.
Avatar billede JHD Nybegynder
30. oktober 2012 - 20:13 #8
Tak :-)