Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:10 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

window 7 service pack 1

har flere gange forsøgt at installere windows 7 serv.pack 1 - de første 3-4 gange gik min pc i sort og jeg måtte re-etablere via mine recovery dvdér.
d.d. har jeg som "overadministrator" forsøgt at installere serv.pack 1 - de første 2 gange mislykkedes det men den sidste gang så det for mig ud somom det lykkedes - den skrev, at installationen var fuldført og den opdatering ligger ikke nu længere i kontrolpanel under windows update.
men når jeg går ind under seneste opdateringer står der mislykkedes udfor serv.pack 1.
HVORDAN OG HVOR KAN JEG SE, HVORVIDT JEG HAR INSTALLERET SERVICE PACK 1 ELLER IKKE??????????
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:12 #1
og nu efter 2. gang jeg har kontrolleret i kontrolpanelet står der stadig serv.pack 1 somom den ikke har taget den opdatering alligevel.
er efterhånden så så så af den serv. pack 1 - øv øv øv
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:40 #2
må komme an på en prøve

hent denne her

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:40 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:41 #4
ih hvor det går i dag

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 14:50 #5
aner ikke hvilken een af dem jeg ska´prøve med???
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:14 #6
der er jo kun 1 du skal hente

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

se den video der ligger der

kontrolpanel-system der står hvad du har af styresystem og servicepack ok

hent ccleaner og rens maskinen for gamle nøgler der alligevel ikke bruges og prøv så igen

den ligger her og burde jo komme via update

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/service-packs-download#sptabs=win7
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:15 #7
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/troubleshoot-problems-installing-service-pack

se under hvis den ikke vises korrekt i eksperten

Kør værktøjet System Update Readiness

Værktøjet System Update Readiness kan bruges til at afhjælpe problemer, som kan forhindre, at opdateringer og servicepakker til Windows bliver installeret. Du kan hente og køre værktøjet ved at klikke på det link i tabellen, der svarer til den version af Windows, som kører på din computer.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:20 #8
jeg har en HP pc med både 32 og 64 bit på? hva´gør jeg så?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 15:27 #9
nu er jeg ved at hente win 7-64 bit (har både 64 og 32 på min pc) men det ta´r et hav af tid bare at hente det ned som se-up på skrivebordet?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:03 #10
først skrev den (den på dit link):
installationen er fuldført
derefter
opdaterede den "hotfix (KB947821)til windows og den installation ku´ikke gennemføres
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:10 #11
herudover kom den med en anden fejlkode
0x80704c7
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 19:09 #12
#7 - desværre ovst. hjalp ikke!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 07:35 #13
fik du prøvet denne her

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

du må gerne skrive hvad du gør og så videre

hvis ikke du prøver den kommer du ikke videre og skal så igennem en nyinstall af styresystem

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 08:41 #14
det kan jeg ikke huske men vil prøve den osse.
d.d. har jeg sendt mails til pcworld og til microsoft (HP er umulige at komme igennem med - de stiller ikke om fra deres uduelige for-support.
jeg har brugt så meget tid, resourcer på det her og jeg har tudet og ligger ligenu så langt under overfladen at jeg nærmest befinder mig i jordens indre.
jeg har søgt i google på HP pc-problemer med installation af serv.pack 1 og der kommer masser frem. herudover har jeg en god ven med en (osse) HP-pc med vista som ikke kan installere serv.pack 2.
for mig at se er det enten en HP-fejl el. en microsoft-fejl.
jeg har i går ialt 7 gange som overadministrator forsøgt installationen af serv.pack 1 og det var med samme resultat:
installation af serv.pack 1 MISLYKKEDES.
og ja - jeg gjorde alt det du anbefalede.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 08:44 #15
og nej en recovery hjælper ikke fordi det har jeg tidligere været igennemialt 4 gange hvor min pc gik i sort ved installationen.
som overadministrator går den ikke i sort men skriver "MISLYKKEDES"
så hverken overadministrator-fidusen el. recovery-fidusen kan installere den serv.pack
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 08:46 #16
og det link som du spø´r om i din sid. kommentar prøvede jeg ikke fordi jeg ikke aner hvad jeg skal vælge på det link - har jeg skrevet til dig i en tidl. kommentar.
og undskyld jeg virker sur - er ikke på dig men på den åndsvage pc og på microsoft og på al den spildte tid, energi og tuden jeg har været ude i.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 09:33 #17
kender det godt

prøv nu at se videoen og kør den så bare
det kunne jo være den reddede dagen for dig ok

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 10:33 #18
videoen? forstår ikke rigtigt?
det link i #13 - er det en video? sådan opfattede jeg det ikke.
gør jeg nok i morgen. ligenu er jeg bare på vej væk herfra - så jeg kan få luft igen - hænger ligenu helt oppe under loftet af raseri.
prøv lige at kigge i google-søgningen under "HP pc problemer med windows 7 service pack 1.
jeg tror det er en enten HP-fejl eller en microsoft-fejl - der er så så så mange som har samme problem som mig. kender herudover een som har vista og ikke kan installere service pack 2 på vistaen.
så min konklusion er ligenu en microsoft-fejl så har skrevet 2 mails til microsoft.dk om problemet.
men vil gøre som du si´r i morgen engang når jeg er faldet mere ned.
hader bare de pc-problems og jeg er ikke nogen god problem-løser fordi jeg bli´r hysterisk.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 13:46 #19
se på denne here

http://www.gratisimage.dk/image-0F16_508D2914.jpg

det er lidt svært når du ikke gør det man beder dig om ikke

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 17:13 #20
jeg skal nok gøre hva´du be´r mig om - har ligenu gæster men vil gøre det nok i morgen.
og tusind tak fordi du står sådan på hovedet for mig - er jeg bare så glad for.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 17:14 #21
det sidste link her har du da ikke sendt mig før?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 19:19 #22
nej det var for at vise dig hvad du skulle trykke på for at se videoen
men det er jo bare at starte tweaking.com op og trykke dig frem i menuen til hvad det er du vil gøre

foroven står
velcome  step 1  step 2  step 3 step 4  start repairs
under hver af dem ligger der under menuer - kig på dem
find den eller dem du skal bruge eller kør dem alle sammen

sværere er det ikke
lad Ios sige du vælger at køre dem alle sammen via NeXT og så videre er det jo bare at vente til den er genstartet
det kan være din heldige dag

ellers skal du jo geninstallere maskinen hvis du gider det
det skal du alligevel hvis det ikke lykkes - er vi ikke enige

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 21:57 #23
jeg vil prøve i morgen - synes stadigvæk det lyder svært men vil forsøge.
det værste er, at en recovery ikke vil løse problemet idet mange ikke kan installere serv.pack 1 (ikke kun HP-brugere)(søg i google omkring det)- så efter en recovery kan problemet heller ikke løses.
det er derfor jeg tror det er en microsoft-fejl. - på den måde at forstå, at den service pakke ikke funker på mange pc´ere - var derfor jeg sendte en beskrivelse af problemet til microsoft.
vær sød lige at søge på "HP pc problemer med installation af windows 7 service pack 1.
er ikke kun mig som har det problem.
tak fordi du er så sød ikke at miste tålmodigheden med mig.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2012 - 13:38 #24
sidste nyt
jeg fulgte din vejledning og forsøgte igen installation under "overadministrator" men samme resultat: mislykkedes.
så efter midnat kom jeg i tanke om at prøve at downloade serv.pack 1 dir. fra microsoft.dk og det var endnu engang samme resultat: mislykkedes,
men på microsoft-siden var der indlæg fra så så så mange med samme problem og allernederst stor der en medd. fra microsoft:
"der er et problem med serv.pack 1 og derfor tilbyder vi alle der ikke kan gratis teknisk support til løsning af problemet - så ring på tlf. no. 82 33 31 00 og tast efterflg. 2 samt 2 og få oprettet en ordre.
det gjorde jeg så her i formiddags og fik en bekræftelses-mail om at en tekniker ville ringe til mig indenfor 2-3 dage.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2012 - 13:39 #25
SÅ NU REGNER JEG FORELØBIG MED, AT DET LYKKES OG HÅBER SÅ SÅFREMT DET GØR, AT ANDRE LÆSER DET HER.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 21:53 #26
Nu har jeg prøvet alt - og det er flg.:

Installation af serv.pack 1 - via flg.fremgangsmåder:
Via min egen administrator profil:
Windows update (nok 6 gange hvor pc´en gik i sort og jeg måtte lave en recovery)
Overadministrator profil (nok 12 gange):
  Og herunder på flg. div. Måder:
  Via windows update - adskillige gange
  Via microsoft.dk-vejledning - flere gange (incl. Alle div. Tiltag forud for som angivet her)
  Via microsoft.dk ved download af update-fil - flere gange
  Via råd fra experten - flere gange
  Via din tilsendte vejledning - flere gange
  Og ligenu og her via clean boot-tilstand

Og hver gang står der "mislykkedes"!

foreløbig har microsoft sendt mig vejledning nævnt ovf. samt en mail, hvori de bad mig sende dem en log-fil, hvilken procedure jeg er ude af stand til at beskrive (fik hjælp til det - ikke af microsoft)- nu er den sendt og jeg venter på svar fra dem. jeg har bedt om fjern-support.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 07:26 #27
kan ikke se nogen steder du prøvede denne her men kan have overset det

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

den er der indtil flere der har haft gode oplevelser med når der var problemer med updaste funktionen

prøv den
hvis den ikke kan er der kun en geninstalering der kan

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 07:38 #28
tusind tak for linket - er på vej på week-end nu - kigger dit link på tirsdag
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 10:04 #29
søde tålmodige treatmenice

det sidste link her har jeg fået før og jeg aner ikke hvad jeg skal på det link - aner ikke hvad jeg skal vælge - kan slet ikke finde ud af det?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 10:41 #30
tryk på direct download
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

sådan her
vælg en af dem f.eks

direct download og vælg save as eller gemsom og læg den på skrivebord eller harddisken og kør den derfra ok

http://www.gratisimage.dk/image-DA89_5094E6A4.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 10:51 #31
aner jo ikke hvilken een jeg så ska´vælge!
er ligenu ved at tage div. back-ups og isætter derefter recovery-dvd´erne og jeg aner ikke om jeg kan finde ud af det endnu engang og aner ikke hvorvidt det evt. resulterer i jeg får installeret den serv.pack 1 men det jeg VED er, at jeg ikke kan leve med den her dybt-åndssvage HP-PC samt en microsoft gratis support som er præcist "O" værd!
og ligenu er jeg så totalt ligeglad med om det overhovedet lykkes mig at få den her dumme pc op at stå igen - gør jeg ikke det så ryger den dir. i containeren og så vil jeg koncentrere mig mere om mit liv end om pcén.
så måske du hører fra mig igen og måske ikke - jeg la´r det være op til div. guder nu.
OG IGEN TUSIND TAK FOR DIN IHÆRDIGE HJÆLP TIL MIG!
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 19:09 #32
nu har jeg lavet en recovery - er lige blevet færdig!
og under windows update ligger nu ikke længere serv.pack 1!
TROR DU SÅ DEN NU ER INSTALLERET???
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 19:10 #33
TROR DU SÅ DEN NU ER BLEVET INSTALLERET DEN ÅNDSVAGE SERV.PACK 1??????????
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 04:44 #34
JUHU JUHU JUHU

nu er serv.pack 1 installeret på min pc. jeg gjorde flg.
recovery
oprettelse af overadministrator-profil
afinstallere microsoft security essentials
installerede serv.pack 1 via overadministrator-profilen
husk at ta´extern harddisc fra
samt ændre egenskaber på skærm og pc til sluk aldrig
det tog næsten hele lørdagen

min pc er 2 år gl. og der kom efterfølgende 198 opdateringer

#30 - LÆG LIGE ET SVAR JEG KAN GI´DIG POINTS FOR ALLE DINE FINE RÅD SAMT FOR DIN OMSORG FOR MIG
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 04:45 #35
der var en anden profil herinde som hjalp mig via fjernsupport

jeg opretter et andet sp.mål hvor han kan få sine points

ved ikke hvad jeg sku´gøre uden experten.dk
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 07:22 #36
nej du lægger selv et svar og accepterer
du fandt selv svaret ok

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 07:47 #37
tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2012 - 08:15 #38
så lidt ok