Avatar billede masteraaen Novice
24. oktober 2012 - 20:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kundelogin - kundesite - også for omverdenen

Hej.

Jeg har nogle kunder, som jeg gerne vil give et login, så de kan tilgå visse data og dokumenter.
Jeg vil samtidig også gerne tilbyde kunderne, at de kan få et site, som fortæller noget om dem til omverdenen - f.eks. noget om deres budgetter, regler osv.

Er der nogen, der kender nogen løsninger, hvor man sådan kan give kunderne et login og også en form for "under-site", som kan håndteres på een eller anden måde?
Jeg tænker lidt, om der findes noget i Joomla fx...(?)
Avatar billede sifuentes Nybegynder
25. oktober 2012 - 09:58 #1
Du kunne begynde med at tage en multimedie designer uddannelse, så skulle du være nogenlunde rustet, ellers kunne du også bare låne nogle bøger på biblioteket.
Avatar billede des_84 Nybegynder
26. oktober 2012 - 15:42 #2
Du skriver ingenting om din nuværende viden men hvis man er lidt snild på fingrende og nogenlunde med indenfor web programmering, så er der rigtig mange der benytter sig af færdige java / ASP og .NET koder.

Søg efter funktionerne du skal bruge efterfulgt af programmeringssproget og så skulle der gerne dukke noget brugbart op.
Avatar billede masteraaen Novice
21. november 2012 - 15:16 #3
Jeg endte med at lave det fra bunden i php/html/mysql + lidt java.
Er godt på vej, og det fungerer fint.

Een eller anden må gerne smide et svar - så skal jeg dele pointene ud...
Avatar billede masteraaen Novice
03. september 2013 - 22:41 #4