Avatar billede thomasmyg Nybegynder
20. oktober 2012 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WDS og Windows version

Jeg har installeret WDS, Windows Deployment Service, på min ene domain controller, jeg har hentet en install.wim fil fra en Windows 7 pro dvd. Når jeg så laver en PXE-boot så kan jeg kun vælge at installere Windows 7 pro. Hvordan gør jeg så jeg kan installere fx. en home premium?
Avatar billede KHHP Juniormester
20. oktober 2012 - 20:29 #1
Hvis du vil vælge at installere home premium, så skal du enten modificere din install.wim så du kan vælge de forskellige versioner, eller du skal have fat i en install.wim fra en anden version.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
23. oktober 2012 - 13:46 #2
Problemet løst. Havde ikke addet alle versionerne. addede install.wim igen og så valgte jeg alle versionerne og nu kan jeg installere home premium.

KHHP du var lidt der henad, så læg et svar så får du pointene.
Avatar billede KHHP Juniormester
25. oktober 2012 - 13:40 #3
Det får du her
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. oktober 2012 - 13:52 #4
Tak for det.