Avatar billede Smedegaarden Nybegynder
19. oktober 2012 - 12:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Office XP i windows 7

Jeg har flyttet Microsoft office 2003 pro over i windows 7, og har nu dette problem:

Hver gang jeg har haft lukket Microsoft outlook mail programmet, skal jeg indtaste adgangskode for hver mail adresse på nyt. Hvordan undgår jeg dette?
19. oktober 2012 - 13:59 #1
Velkommen til E. ...

...flyttet Microsoft office 2003 pro over i windows 7... ? Den er vel rigtigt instaleret ?
Avatar billede Smedegaarden Nybegynder
19. oktober 2012 - 16:23 #2
det skulle den være karise_larry...

men W. 7 er jo ikke født med Office pro 2003 versionen.

har haft div. kompabilitets problemer som jeg har løst hen ad vejen, men lige dette her kan jeg ikke komme til livs.
Har søgt mange steder på nettet, men ingenting fundet om netop dette problem.
ikke at det ikke fungerer, men forstå mig, det er et irritations moment.
19. oktober 2012 - 16:44 #3
]i]...jeg indtaste adgangskode for hver mail adresse på nyt. ...[/i] - lidt mere om hvad du mener her ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2012 - 17:21 #4
Jeg har set problemet før, her blev det løst ved at opdatere Office-pakken. Måske du har glemt at opdatere den efter installation?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2012 - 17:26 #5
En anden har været nødt til at slette profilen i Outlook, og derefter oprette den igen. (Efter føromtalte opdatering)
Så virkede det igen....
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2012 - 17:27 #6
Her kan du se, hvordan du opretter en ny Outlook profil: http://support.microsoft.com/kb/290684/da
Avatar billede Smedegaarden Nybegynder
19. oktober 2012 - 17:32 #7
Okay, har aldrig nogensinde benyttet sådan noget som en blog, så det er nyt for mig.

Det er sådan at når jeg starter PC'en om morgenen og åbner M. Outlook, så beder den om koden til netværket. Hvis jeg så af den ene eller anden grund lukket programmet og så åbner det igen, skal jeg indtaste koden igen. Jeg har jo flere mail konti som jeg modtager mails på, og derfor "koderne". da jeg kørte systemet i XP, skulle jeg aldrig indtaste koden i mal programmet, og det har heller ikke hjulpet at sætte flueben i boksen "gem denne adgangskode på adgangskodelisten".

Hvis jeg skal beskrive opsætning af systemet er det som følger:

Hovedmaskine står i brandsikkert pengeskab og har mit mail program installeret. Alle mails leveres til denne maskine som aut. foretager back-up. dermed har jeg ingen mails liggende på denne pc., men har linket programmet til programmet i pengeskabet så jeg kan læse mails denne vej. Dermed større sikkerhed i forb. med indbrud osv.

kan det have noget med sikkerheds indstillingerne til netværket at gøre, og hvor ændrer man det i så tilfælde
Avatar billede Smedegaarden Nybegynder
19. oktober 2012 - 17:35 #8
Super, det vil jeg prøve... takker