Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2012 - 21:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kryptering i Hushmail

Jeg kan ikke finde ud af hvordan kryptering i Hushmail fungere.

Man skal skrive et spørgsmål og et svar. Går ud fra modtageren så skal kende det svar for at åbne og læse mailen. Vil det så sige at det er et man skal have informeret vedkommende om i forvejen, eller hvordan fungere det?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2012 - 21:44 #1
De første par gange jeg sendte en mail kunne jeg sætte flueben i "Krypter" uden den bad mig skrive et spørgsmål og et svar.
Da de var sendt var de også angivet som sendt krypteret, men de kunne alligevel læses af modtageren.
Det var dog som sagt kun de første par gange. Nu bliver jeg hver gang - hvis jeg ønsker at sende krypteret - bedt om at skrive et spørgsmål og svar.

Er forvirret ...
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2012 - 21:13 #2
Må da for pokker være nogen, også  herinde, som benytter eller har benyttet Hushmail og kryptering.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2012 - 15:51 #3
Nå.