Avatar billede lurup Ekspert
12. oktober 2012 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deling af nas server

Jeg har lige fået ny pc og ved ikke lige hvordan jeg kan se mine 2 nas server i min stifinder.

Jeg kunne se den på min gammel pc men får ikke lov til det her..
Avatar billede kgkg Nybegynder
12. oktober 2012 - 23:43 #1
Bruger du det samme brugernavn og password på den nye computer som på den gamle?

Hvis ikke, så skal du tilgå din NAS's administrations side med din browser og så oprette en bruger med det samme brugernavn og adgangskode som du bruger på den nye computer.

Hvilken NAS har du?
Avatar billede lurup Ekspert
12. oktober 2012 - 23:59 #2
Svar lige...

Har lige fået det til at virke uden helt at vide hvordan..

TAK
Avatar billede juleulven Nybegynder
13. oktober 2012 - 10:03 #3
det kan skyldes, at du havde sat din "Windows 7" i netværket til, at være del af et "offentligt netværk"... er er "registrering" af enheder ikke muligt...

den skal stå til "hjemme"
Avatar billede lurup Ekspert
13. oktober 2012 - 10:30 #4
Tror du har ret Juleulven

DU må gerne svare..
Avatar billede juleulven Nybegynder
13. oktober 2012 - 11:35 #5
k