Avatar billede brink92 Nybegynder
10. oktober 2012 - 17:53 Der er 1 kommentar

Problemer med dårlig internetforbindelse/netkort

Hej alle. Jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg har for nyligt formateret min computer og geninstalleret Windows 7 Home Premium x64. Men siden jeg gjorde dette har jeg haft store problemer med mit internet. Jeg kan sagtens komme på internettet, men min forbindelse er utroligt dårlig. Når jeg tester den på f.eks. IT-styrelsesen bredbåndsmåler så ligger min download hastighed helt ned på 200-700 kbit, hvilket er helt grotesk da jeg har over 20 Mbit. Og dette er selvom jeg ikke foretager mig andet end at teste min forbindelse.

Mit trådløse netværkskort er et Linksys WMP600N PCI-adapter med dual band. Jeg har prøvet at opdatere mine drivere, men de skulle gerne alle sammen være up-to-date. Jeg har installeret alle de drivere der fulgte med computeren (til motherboard, skærmkort osv.), men det lader ikke til at problemet ligger der.

Jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig, fordi jeg ved ikke hvad problemet er og det begynder at blive rigtig irriterende.

På forhånd tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2012 - 18:01 #1
Hej og velkommen til E
Har du problemer helt fra start af når du starter pc?