Avatar billede Christinaf Nybegynder
10. oktober 2012 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL AT HENTE OFFICEPAKKE

Da jeg lige har gendannet min macbook air er alle mine programmer som jeg tidligere har købt væk inklusiv min officepakke. Jeg har min Produktnøgle, så jeg kan hente det igen, men problemet er at jeg simpelthen ikke kan finde ud af, hvordan jeg for det hentet ned på min mac igen..Hvis jeg kunne få lidt hjælp her inde, så ville det bare være dejligt!!! ;-)
Avatar billede Blandy Praktikant
10. oktober 2012 - 15:41 #1
Hej Christina.

Hvis du har produktnøglen og det er office 2010 kan du hente den her: http://office.microsoft.com/da-dk/products/microsoft-office-2010-sikkerhedskopi-FX101828860.aspx?CTT=5&origin=HA101847520

er det office 2007 kandu gør samme her: http://www.microsoft.com/office/backup2007/da-dk/default.mspx

Husk at have dit produktnøgle klar.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2012 - 16:30 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2012 - 16:37 #3
Blandy >> Husk, en anden gang: "Svar" er til løsninger og "Kommentar" er til forslag.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
10. oktober 2012 - 16:48 #4
ER DET MEGET VIGTIGT NÅR MAN SKRIVER MED STORT ?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2012 - 16:52 #5
Hmm, David, du er godt nok til stor hjælp her, synes du ikke?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
10. oktober 2012 - 17:59 #6
Nej det var sandelig heller ikke meningen.
Det bliver bare lidt kedeligt i længden når man ser de her HJÆÆÆÆÆÆLÆLÆÆÆLPPPPPP MIG !!!!! MIN COMPUTER VIRKER IKKKE overskrifter.

Så syns jeg lige de skal vide det så de ikke gør det i fremtiden.

Mon ik der er en regl om det også.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2012 - 18:06 #7
Nope, det er der ingen regel om.

Derimod er der en regel om:

1.Det er ikke tilladt at:
.....
    8.spamme, flame eller skrive indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Christinaf Nybegynder
10. oktober 2012 - 22:41 #8
Det var min måde, at vise Jer på at det var vigtigt og at jeg gerne ville have hjælp hurtigst muligt.
Jeg er skam ked af hvis det går dig på. Lad os håbe at det er først og sidste gang, at jeg har brug for hjælp til min mac... ;)
Avatar billede Christinaf Nybegynder
10. oktober 2012 - 22:43 #9
Rigtig mange tak for hjælpen, det virker perfekt!
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2012 - 01:35 #10
Velbekomme, her kommer et svar til accept, hvis det var mit forslag du brugte.  :-)

Her kan du se, hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo