Avatar billede Dbrogaard Nybegynder
10. oktober 2012 - 12:23 Der er 1 løsning

PDF- Synkronisering..

Hej Alle

Jeg er igang med en "for mig" større opgave og har nu brug for lidt ekspert hjælp.

Vi har en manual som er opdelt i 32 pdf'er som så er lavet vha. InDesign CS5.
Alle 32 har forbindelse med hinanden vha. hyperlinks.
Alle filerne ligger på en server så det er muligt for vores kunder at downloade dem, men de kan også anvendes online.

Spørgsmål: Kan man i pdf/InDesign gøre sådan at når brugeren åbner sin manual, så går manualen ind på nettet og synkronisere op imod vores server for at se om det er den nyeste version af manualen som man har liggende på sin maskine, og hvis det ikke er det, så komme den og spørge efter om man vil opdatere sin manual..

Med Venlig Hilsen
Dion B. Christensen
Avatar billede Dbrogaard Nybegynder
27. marts 2013 - 08:34 #1
Lukket