Avatar billede iceman1455 Nybegynder
09. oktober 2012 - 18:36 Der er 1 kommentar

gamer server

hey jeg har fået fat i en HP ML350 g4p server jeg vil bruge til spille server er det lige meget hvad styresystem jeg skal bruge eller skal det væer til server jeg har ik så meget forstand på det
og kan evt bruge win 7 mvh jesper
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. oktober 2012 - 19:58 #1
Det må jo helt afhænge af serversoftwaren til det spil, du vil hoste? Nogle er til Linux, andre kan køre på et Windows desktop OS - det er meget forskelligt.