Avatar billede bimse_100 Nybegynder
08. oktober 2012 - 07:36 Der er 8 kommentarer

ingen upload med explorer

Hej, jeg har et lille problem. Vi har fået Waoo 30/30. Da det lige var lavet var der ingen problemer, men nu 1md efter er der problemer med upload.
Hvis jeg taget en anden bærbar pc så virker det fint. Men med vores egen er der 30 down og 0,037 up hvis jeg laver en hastighedstest i explorer. I firefox er der 30 down og 12 up ?

er der nogen som har en ide om hvad der er galt

Mvh Jimmi
08. oktober 2012 - 10:31 #1
Velkommen til E. ...

Hvilket Styresystem ?

Brug www.ccleaner.com til oprydning !!!
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. oktober 2012 - 10:53 #2
Vil anbefale du kun har Een browser på maskinen.

I IExplorer, gå ind under "indstillinger" -> Fanebladet "Avanceret" -> klik på "Nulstil"

Fjern unødvendige browser-bars hvis du har det (Ask/Bing/Yahoo/TDC)

Det kan gøres under "indstillinger" -> "Administrar tilføjelsprogrammer"
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. oktober 2012 - 11:16 #3
#2
Og hvorfor i al verden vil du anbefale det???
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. oktober 2012 - 11:58 #4
#3
Fordi især med Chrome, oplever jeg tit at der opstår problemer i det daglige brug, især hvis IE ikke er default bruger. Derfor er det nemmest at bede folk holde sig til Een browser, så opstår der meget sjældent problemer. Hvad browser de vælger er op til dem. Jeg anbefaler IE, for så sparer jeg en masse arbejde ifb. dokumentation og vedligehold.

Jeg vil tro at jeg har haft 200+ tilfælde med Chrome efter den nye Adobe opdatering lægger chrome ind som default browser, når man opdatere til alt over 10.1
08. oktober 2012 - 12:04 #5
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. oktober 2012 - 12:11 #6
#4
Personligt har jeg aldrig oplevet at diverse browsers har konfliktet med hinanden. Hverken på min, eller andres PC.
Avatar billede bimse_100 Nybegynder
08. oktober 2012 - 22:57 #7
Hej mit styre system er XP
Avatar billede bimse_100 Nybegynder
08. oktober 2012 - 23:06 #8
Har lige prøvet at køre Ccleaner uden held