Avatar billede jps6kb Novice
06. oktober 2012 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra IMAP til Exch2010 - nye mails markeres til sletning

Hej,

Jeg har lige flyttet min mailkonto til en ny udbyder, og jeg har nu en Hosted Exchange 2010...
Når jeg modtager e-mail og flytter dem til en undermappe, markeres de til sletning.
Jeg har importeret de gamle mails fra min tidligere konto til den nye, og når jeg står på en gammel undermappe og vælger Vis og Skift visning, har jeg bl.a. IMAP mapper-knappen...

Det er som om, man ikke kan eksportere fra IMAP og importere til Exchange?

Hvad kan jeg gøre her? Når jeg opretter en ny mappe, så fungerer det fint nok... der er også de alm. knapper der er på Exchange mapper... men dem jeg har flyttet over, er ligesom om Outlook ser dem som IMAP mapper endnu...

Jeg bruger Outlook 2010.
Jeg har prøvet på 2007 også.
Avatar billede jps6kb Novice
20. marts 2013 - 09:32 #1
x
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. marts 2013 - 10:13 #2
Du kan ikke have dine mails fra IMAP liggende i en PST-fil?
Avatar billede jps6kb Novice
20. marts 2013 - 10:17 #3
Jo, det kunne jeg godt - men jeg ville gerne fortsætte med min mailboks, uden at jeg skulle ændre noget.
Løsningen blev, at jeg oprettede nye rodmapper, kopierede mails derover og slettede de gamle. Så spillede det.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. marts 2013 - 10:39 #4
Okay, ja det kan godt give lidt knas at skifte versioner. Gik fra en Exch2003 til en Exch2010 - det var heller ikke helt uden bump på vejen.