Avatar billede Driton Seniormester
05. oktober 2012 - 21:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

udvikler gratis software

Vi er en lille gruppe der går på datamatiker uddannelsen på KEA (Københavns Erhvervs Akademi) og skal til at lave vores første eksamens projekt. Vi skal i den forbindelse tage kontakt til et firma og designe og udvikle noget software der kan bruges i praksis .Hvis i er interesserede i at få udviklet sådan et program, hvilket vi i øvrigt vil gøre gratis, bedes i venligst melde tilbage så hurtig som muligt da vi så småt skal igang med projektet.

Vi håber at høre fra jer snarest muligt

Kontakt: Driton_alg@hotmail.com
05. oktober 2012 - 21:48 #1
Hej,

Bare 2 spørgsmål:

1: Programmerer I i Delphi ?

1a: JA - Hvilken version  (4-5-6-7 - over 8 ?)

1b: Har I arbejdet med BPL projekter ?

Kristian
Avatar billede Driton Seniormester
05. oktober 2012 - 21:57 #2
Ups min fejl. jeg burde have været mere grundige i min formulering. der bliver udelukkende programmet i Java, der det er det vi kommer op i :D
05. oktober 2012 - 22:14 #3
HEJ

Tak for tilbagemeldingen.

Men jeg må desværre melde pas og hus forbi.

Held og lykke med jeres afgangsprojekt.

KR
Avatar billede Driton Seniormester
05. oktober 2012 - 22:24 #4
Tak, men det er nu kun anden semester projekt. :D men ellers tak skal du have
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
07. oktober 2012 - 03:08 #5
Nu ved jeg ikke! Skal det være til Firmaer? Eller mangler jeg lidt
Avatar billede Driton Seniormester
07. oktober 2012 - 23:50 #6
nej, det behøver det ikke
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
08. oktober 2012 - 13:44 #7
Mangler et Ticket support system :)

Altså en Helpdesk

Ved ikke om det er for nemt for jer!
Avatar billede Driton Seniormester
09. oktober 2012 - 09:59 #8
Prøv lige at uddybe det en smule, så jeg kan få et overblik over det så jeg kan tænke det igennem, så vil du få svar inden 12-15:00
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
09. oktober 2012 - 12:48 #9
Jo jeg mangler et support system!
Hvor vores brugere kan spørge om hjælp!
VI tænkt på et slagt mail system, hvor de kan vælge et emne, og vi derefter kan logge på, og svare.

:)
Avatar billede japping Nybegynder
09. oktober 2012 - 19:16 #10
Hvis I ikke har fundet et projekt, så har jeg en opgave.

Det drejer sig om en server der er tilsluttet et Ethernet. Jeg er i gang med at programmere denne meget specielle server som jeres program skal hente data fra via Ethernet forbindelse. Java programmet der skal udvikles, skal modtage data fra serveren, gemme og vise data til brugeren.

Opgaven kræver lidt mere forklaring, men spørgsmålet er om I har fundet en opgave.
Avatar billede Driton Seniormester
19. oktober 2012 - 12:44 #11
svar