Avatar billede jes-brinch Nybegynder
05. oktober 2012 - 08:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iFrame tilpasser højde i henhold til indhold

Hej eksperter,

Hvordan får jeg min iFrame højde til at tilpasse sig efter indholdet.

Indholdet til iFramen kommer fra et andet domæne.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede jes-brinch Nybegynder
05. oktober 2012 - 12:12 #2
Har prøvet men kan ikke få det til at virke.
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2012 - 13:59 #3
30min var nu heller ikke lang tid at investere i et forsøg:)
Avatar billede olebole Juniormester
05. oktober 2012 - 14:50 #4
<ole>

Det er helt korrekt! 30 minutter er ingen ting, da spørger jo med det svar desparat kan forsøge hefra og til næste Juleaften uden success.

Det kan ikke lade sig gøre, da dokumentet i IFRAME'en ligger under et andet domæne. Det ville kræve X-domain scripting, hvilket naturligvis er umuligt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede jes-brinch Nybegynder
05. oktober 2012 - 15:42 #5
Jeg kunne jo godt selv have fundet artiklen på Stackoverflow inden du svarede.

Men tak for svaret. Lukker
Avatar billede olebole Juniormester
05. oktober 2012 - 15:46 #6
Vil det sige, du selv har kontrol over dokumentet i IFRAM'en?
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2012 - 16:21 #7
Det er meget flot jes-brinch:) så burde du måske selv have fundet svaret frem for, at stille det her på eksperten.
Men du var også for doven til at søge dig frem til svaret;)