Avatar billede hinkesten Praktikant
03. oktober 2012 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fejl ved eksport af e-mails

Hej

Jeg er stødt på et problem ved eksportering af e-mails fra Outlook Express. Jeg får flg. fejl:

"Eksporter meddelelser"
Eksporten kunne ikke udføres.
Der opstod en fejl under initialisering af MAPI.

Det er ret kritisk da det drejer sig en mails som er op til flere år gamle og bruges i arbejdsregi.

Er der nogle der har en idé til hvad jeg kan stille op?

Jeg har googlet på fejlen og har fundet frem til at man kunne lokalisere ens emails inde under Application Data mappen, men dette har jeg heller ikke haft held med - jeg kan ikke finde nogle filer her, heller ikke selvom jeg har sat skjulte filer til at vises.

Jeg håber I kan hjælpe. På forhånd tak!

MVH Dennis
Avatar billede f-arn Guru
03. oktober 2012 - 11:15 #1
Hvis du åbner Outlook Express -> højre klikker på indboksen -> klikker på egenskaber.

Nederst på det bllede står der en sti.

C:\Documents and Settings\dit bruger navn\Local Settings\Applica... osv.

Den højre klikker du på - vælger alt og kopierer det.

Så ved du nøjagtigt hvor det hele ligger :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2012 - 22:47 #2
Enig i #1
Hvis du vil flytte alle mapper i OE, så skal du finde lagringsmappen for outlook Express.
Den finder du ved at gå i funktioner-indstillinger-vedligeholdelse-lagringsmappe.
Kopier sti ind i en søgning.
Du får et mappenavn i søgning som du åbner. Du bør nu have alle mapper som er tilgængelig i Outlook Express incl. indbakken.
Avatar billede hinkesten Praktikant
05. oktober 2012 - 12:14 #3
Tak for det. Vil I begge lave et svar, så kan I dele points da jeg har brugt begge svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. oktober 2012 - 13:44 #4
Så lægger jeg mit svar her.
Når f-arn har lagt sit, sætter du kryds i begge svar og accepterer disse.
Avatar billede f-arn Guru
05. oktober 2012 - 16:22 #5
Svar  :-)
Avatar billede f-arn Guru
05. oktober 2012 - 16:23 #6
Prøver lige igen  :-)