Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 14:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

microsoft outlook 2003

jeg har windows 7 - explorer 9
hvordan ta`r jeg back-up (kopi) af alle mine gemte mails i div. mapper under "kladder"?
hvis jeg klikker på ikonet udfor "kladder" og si´r kopier så kopieres ikke kladder men en helt helt anden fil som ligger på skrivebordet!
Avatar billede juleulven Nybegynder
02. oktober 2012 - 14:04 #1
filer, import export, export to file, export to pst, klik "postkassen" (alt) eller marker "Drafts/kladder"
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 14:12 #2
#1
tusind tak for et hurtigt svar.
men jeg er i tvivl om flg. i din forklaring - du skriver
"export to pst"
mener du dér hvor der står "personal folder file (.pst)"
???
Avatar billede juleulven Nybegynder
02. oktober 2012 - 15:27 #3
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 16:22 #4
#3 - mange tak - synes det virker lidt indviklet men jeg vil forsøge - men har endnu et sp.mål:
"hvad er en systematic mail-box?
jeg har en webmail og en g-mail og mic. outlook - ikke andre!
min mening er bare at tage back-up af kontakt-personer og mine div. mapper (med div. gemte mails) og så lægge back-upen på min hard-disc - så jeg har dem i tilfælde af en evt. re-etablering!
Avatar billede juleulven Nybegynder
02. oktober 2012 - 18:39 #5
Gmail har en backup ....
din webmail kan være hvem som helst og backup af dem kan jeg ikke hjælpe med

din almene outlook PST-fil skal du "bare" kopierer ... eller eksportere
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 18:55 #6
nu har jeg gjort det men hvis jeg prøver at åbne de filer advarer den i et skema om, at hvis jeg åbner dem kan operativ-systemet gå i udu
TUSIND TAK FOR HJÆLPEN - LÆG LIGE ET SVAR TIL POINT!
og tak for din tålmodighed (smiler)
Avatar billede juleulven Nybegynder
02. oktober 2012 - 19:30 #7
velbekomme da :)
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 09:09 #8
vil du godt lige være sød at svare mig på hvorvidt det er korrekt, at man ikke kan lukke de gemte filer med adr.kart. og div. mapper op uden den bemærkning kommer om at operativ-systemet KAN gå i udu hvis man gør det.
jeg går ud fra, at det er sådan det skal være når de filer er gemt?