Avatar billede eclemmensen Nybegynder
01. oktober 2012 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Import af billede i Publisher

Hej,
Jeg er flittig bruger af MS Publisher.
Nu oplever jeg at hver gang jeg indsætter et billede, så bliver det meget uskarpt. Det har ellers virket i mange år :(

Operativ system: Win 7
MS Publisher 2003

Er der nogen som har oplevet dette, og som kan fortælle mig hvordan jeg fikser det?
Avatar billede hcma Novice
01. oktober 2012 - 17:44 #1
er det også uskarpt ved udskrift ?
Avatar billede eclemmensen Nybegynder
01. oktober 2012 - 21:06 #2
Jeg ved det ikke :(
Har ikke prøvet at udskrive.
Imidlertid plejer billederne ikke at være sådan når jeg kopierer dem ind i Piblisher
Avatar billede Andershoegh Seniormester
01. oktober 2012 - 22:28 #3
Hvis du har en office- cd, så prøv at komme den i dit dvd-drev og lave en reparation af office.
Avatar billede eclemmensen Nybegynder
12. oktober 2012 - 08:36 #4
Hej
Tusind tak for interessen for dette problem som nu er løst.
Der er en "setting" som bevirker at ikke alle detaljer på billeder bliver vist.
Så snart den fravælges, kunne jeg igen se mine billeder, og smukkeste opløsning.
Tak for hjælpen